Home > Blogs > Leefstijlcoaching > Inschrijven powerwalkles

Inschrijven powerwalkles

Aangepaste regels en voorwaarden in Corona tijd

Vanaf maandag 11 mei mogen we, volgens de regels van de overheid, weer met powerwalken, waarbij we rekening moeten houden met de meest actuele RIVM maatregelen, bepaald op 6 mei. In Rotterdam geldt een noodverordening waar we ons aan houden, dd 11 mei.

Ik wil onder de 3 belangrijkste maatregelen benadrukken., die voor onze groepslessen van belang zijn.

  1. Blijf thuis bij ziek zijn

    Blijf thuis bij verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius.

    Heb je ook koorts en/of benauwdheid? Of hebben je huisgenoten dat, blijf thuis. Als je 24 uur lang geen klachten heeft, mag je weer naar buiten.

  2. We houden tijdens de les 1,5 meter afstand

    Zorg dat je altijd op 1,5 meter afstand van anderen kunt blijven.
    Is dat niet mogelijk, ga dan ergens anders heen, wijk dan tijdens de les voor de ander uit en neem die afstand van 1,5 mt in acht.

  3. Schrijf je vooraf in voor de les

    Je schrijft je in voor de les, als je geen risico vormt voor anderen. Ik heb vanaf maandag 11 mei voor de komende periode (tijdelijk) een max van 12 ps aan groepen gesteld, dus helaas geldt vol = vol. Ik heb om deze reden veel nieuwe lessen in het schema opgenomen. Inschrijving vindt vanaf nu plaats via een app Trainin. Als je deze link op je telefoon opent krijg je de keuze deze als app op je telefoon te installeren.

Inschrijving via Trainin

  1. (Nieuwe) leden en proeflessers krijgen via de mail een uitnodiging om als lid van onze club een account aan te maken in de app Training
  2. Met dit account kan je je registreren, een nieuw abonnement of strippenkaart kopen en je vervolgens inschrijven voor de les. En alleen inschrijvingen via dit systeem gelden, om deel te kunnen nemen aan een les. Dus schrijf je snel in, vol = vol. Proeflessers worden ingeschreen voor een specifieke les en hoeven zich niet zelf meer in te schrijven.
  3. Ik heb 5 soorten lessen ingevoerd
    – Een reguliere les waarbij we hoge tempo snelheden van 7 km pu en hoger kunnen lopen afgewisseld met lagere snelheden tussen de 6 – 6,5 km pu
    – Een combi lessen waarbij deelnemers van de reguliere les zich kunnen inschrijven maar ook deelnemers aan de vroegere light lessen ( In de light les liepen we snelheden van 6 – 6,5 km pu en deze wisselden we af met lagere snelheden tussen de 5 km – 5,5 km pu )
    – een reguliere les op zaterdag, voor diegene die net die zaterdag powerwalks mee willen pakken. Hier kunnen rittenkaarthouders aan meedoen, abonnenementhouders met een nieuw ingevoerd abonnement “3 maanden abonnement onbeperkt” en een speciale 5 rittenkaart voor de zaterdag kan worden aangeschaft.
    – En een powerwalk XL op de eerste zaterdag van de maand, hier kunnen abonnementhouders voor de zaterdaglessen, maar ook alle rittenkaarthouders aan mee doen.
  4. Let op de wijzigingen in de maandag- en de donderdaglessen. Vanaf maandag 11 mei is er geen aparte light groep meer maar heb ik er een combi groep van gemaakt om zoveel mogelijk leden te kunnen laten deelnemen aan een powerwalkles. Deze combi groep gaat eerst van start om 19 u. Daarna gaat de reguliere groep starten om 20.10 u. Wil je in de snellere groep, kies dan voor het latere tijdstip.
  5. Naast bovenstaande wijziging op de maandag en de donderdag, heb ik 3 nieuwe lessen ingevoerd, nl een combi les op de donderdagavond vanaf 19 u, een combiles op de vrijdagochtend vanaf 10.10 u en een reguliere zaterdagles.
  6. De challenges op de zaterdag worden vervangen door een reguliere powerwalk op de zaterdag. Niet alle abonnementen dekken deze zaterdagles. Om deel te kunnen nemen aan deze les heb je een rittenkaart of een 3 maanden abonnement onbeperkt nodig. Speciaal voor de deelnemers die alleen op de zaterdag mee doen heb ik een nieuwe 5 rittenkaart in het leven geroepen. Mail me of app me als je hier aan mee wil doen en hebt alleen een abonnement voor doordeweeks. Dan zorg ik voor een wijziging van je abonnement.
  7. Iedere eerste zaterdag van de maand zal een powerwalk xl worden georganiseerd, waarbij we 8 -10 km lopen en in overleg een grotere afstand.
  8. De zaterdagles vervalt als deze samenvalt met een evenement waar we ons (ook weer in overleg) als groep, voor hebben aangemeld.

Handleiding Trainin

  1. Bevestig de uitnodiging in de mail voor het aanmaken van een nieuw account in Trainin.
  2. Maak je account volledig.
  3. Controleer je produkt via de module Producten
  4. Schrijf je in voor een les via de module Planning
  5. En enkele tips voor het gebruik op je smartphone: Open de uitnoding op je mobiel en kies voor de optie, app opslaan op je telefoon. Of zie rechts in het scherm bovenin de 3 stipjes onder elkaar, en klikt deze aan. Klik op de optie “Maak vast aan startscherm” waarna je deze, bij het kunnen inschrijven voor een volgende les zo weer kunt terugvinden. Sla voor het gemak je wachtwoord op bij de optie die je krijgt na inloggen “Sla je wachtwoord op” (en kies een niet al te doorzichtig en te makkelijk te kraken wachtwoord).
  6. Als je vragen hebt kan je altijd contact met me opnemen

De privacy van jullie gegevens in de app is gewaarborgd. Ik heb er voor moeten tekenen. Als jullie vragen hebben of aanvullingen, dan hoor ik ze graag.

Te volgen op social media

Wellicht vind je dit ook interessant ...

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Mail voor info